mandag den 27. august 2007

Last-FM

Ting nr. 21 - Last-FM, gav mig 23ting-selvtilliden tilbage :-) Det var nemt at oprette og det er supersmart. Jeg har installeret Last-FM på min bærbare hjemme i køkkenet, så kan jeg zappe over på min egen kanal, hvis DR Soft eller DR X ikke spiller noget jeg gider høre.
Vi har en bærbar på køkkenbordet som betyder:
• Ingen papirkalender, vi bruger Google Calender.
• Ingen rudekuverter, off. papirer kommer i e-boks.
• Ingen DAB radio, den er flyttet til 1. sal, vi hører DR radio via pc'en
• Ingen lange indkøbslister på køkkenbordet (som alligevel skal skrives ren inden turen går til Kvickly)
• Ingen løse papirlapper med madopskrifter, opskrifter som jeg finder på nettet tagger jeg på del.icio.us
Ja, vi bruger den sikkert til mere, men det var hvad jeg lige umiddelbart kunne komme i tanke om.

Ingen kommentarer: