torsdag den 6. september 2007

Er du så færdig?! - Ja :-)

Slut, done, finito, finale – er nu ude på den anden side og skal evaluere.

Hvad har været godt, og hvad har været mindre godt, hvad synes du om konceptet med de 23 ting og måden at lære nyt på og er der noget i forløbet, du synes kunne have været anderledes, spørger Monica.

Jeg synes helt ærligt at både initiativet til 23ting og konceptet er supergodt. Jeg er ret imponeret, over at så mange har deltaget og gået op i 23ting med stor entusiasme. Jeg synes det er fint at lære side-by-side på den måde, og jeg fornemmer at alle talt meget med hinanden om de udfordringer der er dukket op undervejs.
Men, Second Life – naajch det er altså for noller, for nu at sige det på århusiansk. Den lille film fra YouTube som Sidsel har på sin blog http://betabib.wordpress.com/ er hylemorsom, prøv at se den.

Glæder mig til 23ting II – for der må være mere ”derude.”

Ingen kommentarer: